Uwaga. W związku z pandemią COVID-19, w trosce o zdrowie klientów i pracowników, Powiatowy Zespól ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Pile od 23 marca do odwołania zawiesza bezpośrednią obsługę klientów. W związku z tym następujące dokumenty: • o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności oraz do ulg i uprawnień– tj. wniosek, zaświadczenie lekarskie i kserokopie posiadanej dokumentacji medycznej,
• odwołania od wydanych orzeczeń,
• wnioski o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej,
• wnioski o wydanie karty parkingowej,
•wszelkiego typu podania, pisma,
można składać: - w skrzynce podawczej, znajdującej się przy drzwiach wejściowych do Zespołu
- pocztą: Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności, aleja Niepodległości 37, 64-920 Piła
- elektronicznie przez e-PUAP, adres skrzynki: /1rdv610ehm/SkrytkaESP
Kontakt z pracownikami Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności: - tel. 67-213-17-78, 67-214-20-40,
- e-mail: pzoon.pila@asta-net.com.pl
- kontakt osobisty -
tylko w szczególnych przypadkach, po telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty w Zespole.