22 maja rozpoczęły się egzaminy ósmoklasistów. Trwają trzy dni. Najpierw uczniowie zadają egzamin pisemny z języka polskiego, drugiego dnia z matematyki, trzeciego z języka obcego. Wyniki egzaminów będą się liczyć przy naborze do szkół średnich. - To pierwszy tak ważny test w Waszym życiu, ale jestem przekonany, że dobrze sobie poradzicie i dostaniecie się do wymarzonej szkoły. Trzymam kciuki i zapraszam do szkół prowadzonych przez Powiat Pilski - Starostwo Powiatowe w Pile. W bogatej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie - mówi Eligiusz Komarowski, starosta pilski.
Na nowy rok szkolny Powiat Pilski w szkołach i placówkach oświatowych przygotował 2304 miejsca dla na 1965 absolwentów szkół podstawowych. W porównaniu do mijającego roku szkolnego to 339 miejsc więcej.
W poszczególnych typach szkół przedstawia się to następująco: W technikach mamy 1056 miejsc – są to 33 oddziały, W liceach ogólnokształcących 704 miejsca- są to 22 oddziały I Branżowych Szkołach I Stopnia- 544 miejsca – jest to 17 oddziałów.
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Pilski odbywa się tylko i wyłącznie w formie elektronicznej. Rozpoczęła się już 15 maja 2023 i potrwa do 16 czerwca 2023 r. Logowanie do systemu odbywa się poprzez stronę internetową https://pila.edu.com.pl - link znajduje się TUTAJ
W terminie od 23 czerwca 2023 do 10 lipca 2023 kandydaci dostarczają świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty.
17 lipca 2023 - podanie do publicznej wiadomości list kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów nie zakwalifikowanych Rekrutacja uzupełniająca rozpocznie się od 25 lipca 2023 i trwać będzie do 28 lipca 2023.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania