Zmiany w obsłudze interesantów w Wydziale Komunikacji

Data: 26-05-2020    Drukuj     Udostępnij     Udostępnij

Zmiany w obsłudze interesantów w Wydziale Komunikacji 1. Przy jednym okienku może być tylko jedna osoba, a interesanci oczekują na wejście przed budynkiem.

2. Do budynku interesanci wchodzą po wezwaniu pracownika wydziału.

3. Biorąc pod uwagę pogodę, rozstawiliśmy namiot gdzie osoby oczekujące, mogą się schronić przed deszczem.

4. Aby uniknąć kolejek zachęcamy do rezerwacji wizyt w Wydziale Komunikacji za pośrednictwem strony: rejestracja.powiat.pila.pl.

5. Do obsługi osób, które zarejestrowały się elektronicznie, uruchomione zostało dodatkowe, trzecie stanowisko.
 
Zapisz się na newsletter
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej