Samorząd Województwa Wielkopolskiego ogłasza otwarte konkursy (skierowane do ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH) na realizację w formie wspierania zadań publicznych województwa wielkopolskiego w dziedzinie kultury fizycznej. Łączna kwota do wykorzystania w konkursach to 1 280 000 złotych.
W zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej konkurs dotyczy organizacji na terenie województwa wielkopolskiego imprez lub jednolitych tematycznie cykli imprez sportowych o randze wojewódzkiej, ogólnopolskiej i międzynarodowej (sport wyczynowy), a także imprez sportowych i rekreacyjnych opartych na współzawodnictwie o zasięgu minimum ponadlokalnym, subregionalnym, wojewódzkim, ogólnopolskim i międzynarodowym (sport masowy). Kwota przeznaczona na dofinansowanie konkursu w 2020 roku to 780 000 złotych. Oferty można składać do 14 stycznia 2020 r., do godz. 15.30.
Druga część konkursu dotyczy zadań zmierzających do poprawy i rozwoju infrastruktury sportowej na terenie województwa wielkopolskiego. Dofinansowane zostaną projekty polegające na remoncie istniejących obiektów lub urządzeń sportowych wykorzystywanych przez organizacje pozarządowe, a także te polegające na doposażeniu infrastruktury sportowej w drobny sprzęt sportowy, którego cena jednostkowa nie przekracza 10 tys. złotych. W tym zakresie łączna kwota przeznaczona na dofinansowanie wynosi 500 000 złotych. Oferty można składać do 14 stycznia 2020 roku, do godz. 15.30.
Spotkanie konsultacyjno – szkoleniowe dotyczące powyższych kwestii odbędzie się w PIĄTEK, 3 stycznia 2020 r. o godz. 13.00 w INWEST PARKU w Pile, ul. Dąbrowskiego 8. Obecność należy potwierdzić do czwartku, 2 stycznia, do godz. 15.30, na adres e-mail: piotr.urbaniak@umww.pl.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania