25 listopada odbyło się spotkanie doradców zawodowych pod hasłem „Poznaj Powiatowe Centrum Edukacji w Pile i ofertę Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Pile i doradzaj”.
Jego celem było przedstawienie oferty edukacyjnej i wsparcia oferowanego przez obie placówki Powiatu Pilskiego. Anna Oleszczyk zaprezentowała ofertę ZPPP, a Magdalena Puk omówiła możliwości kształcenia zawodowego w PCE w Pile. Z kolei Paweł Fennig, starszy specjalista PCE w Pile, przedstawił informację o projektach, w których placówka brała udział, plany udziału w kolejnych inicjatywach oraz nowe perspektywy rozwoju z wykorzystaniem środków unijnych.
Istotnym punktem programu było zwiedzanie obiektu. Uczestnicy spotkania mieli okazję zobaczyć specjalistyczne pracownie, w których eksperci przedstawili funkcjonowanie urządzeń i sprzętu wykorzystywanego w praktycznej nauce zawodu.
Goście zobaczyli m.in.: - pracownię urządzeń mechatronicznych, - pracownię spawalniczą, - pracownię automatyki i robotyki, - pracownię diagnostyki samochodowej, - pracownię mechatroniki samochodowej, - pracownie pneumatyki oraz hydrauliki siłowej.
Na uwagę zasługuje wysoki standard wyposażenia placówki oraz jej ogromny potencjał w kształceniu zawodowym. W jego wykorzystaniu ważna jest także współpraca placówek oświatowych.
Spotkanie zorganizowali Piotr Danielewicz, dyrektor PCE w Pile oraz Sylwia Jułga, dyrektor ZPPZ w Pile. Uczestniczyli w nim: Rafał Zdzierela, starosta pilski, Dyrektor Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Pile Ewa Krupka-Zaręba oraz dyrektorzy wydziałów oświaty w Starostwie Powiatowym w Pile i w Miasto Piła.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania