Powiat Pilski wybuduje kolejne nowoczesne boisko, tym razem przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Pile.
Umowę z wykonawcą na budowę boiska podpisali Eligiusz Komarowski, starosta pilski oraz Marek Kamiński, członek Zarządu Powiatu w Pile, w obecności dyrektor szkoły Magdaleny Michalskiej oraz uczniów. - Atmosfera była tym bardziej radosna, bo na ten obiekt czekają oni od lat. Boisko będzie służyć obecnym jak i przyszłym uczniom szkoły – mówi starosta Eligiusz Komarowski.
Będzie to nowoczesny obiekt sportowy, na wzór tych, które Powiat Pilski wybudował przy Zespole Szkół Technicznych, Zespole Szkół im. St. Staszica, czy jeszcze wcześniej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Pile, gdzie powstał cały kompleks boisk. Powiat Pilski bowiem konsekwentnie modernizuje bazę sportową przy placówkach oświatowych.
Boisko o wymiarach 44 x 24m będzie miało także nowoczesną i bezpieczną nawierzchnię z poliuretanu, będzie wielofunkcyjne i służyć do gry w pikę ręczną, siatkówki, koszykówki. Będzie oświetlone i monitorowane. Zagospodarowany zostanie także teren wokół boiska, przybędą m.in. nowe ławki. - Będzie to zupełnie inne miejsce, niż jest obecnie, takie które pozwoli na rozwijanie sportowych pasji. Będzie także dostępne dla mieszkańców, nie tylko dla uczniów szkoły – dodaje starosta.
Wykonawcą tego zadania będzie Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe INSTAL ZŁOTÓW. Termin zakończenia budowy t 31 lipca, choć prace mogą zakończyć się wcześniej. Budowa boiska będzie kosztować niespełna 750 tys. zł, w tym ok. 400 tys. Powiat Pilski pozyskał z Ministerstwa Sportu i Turystyki z programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej”.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania