Polacy zostali brązowymi medalistami Mistrzostw Świata w siatkówce do lat 21. Bez wątpienia jest to wielki sukces prowadzonej przez trenera Daniela Plińskiego drużyny. Przypomnijmy, że na przełomie sierpnia i września bieżącego roku, młodzieżowa reprezentacja Polski w siatkówce, przebywała na zgrupowaniu w Pile, gdzie przygotowywała się do tych mistrzostw. Treningi odbywały się w Powiatowej Hali Sportowej przy ul. Pola.
Młodzieżowcy przyznali wówczas, że w nowej hali grało im się bardzo dobrze, a obiekt idealnie nadaje się do rozgrywania turniejów na najwyższym poziomie.
Co ważne, Daniel Pliński jest też trenerem powołanej niedawno drużyny KPS Stalpro Joker Powiat Pilski, która walczy w II lidze z ambicjami na I ligę. Mecz o mistrzostwo II ligi odbędzie się już w najbliższą sobotę, 9 października o godz. 16.00, w Powiatowej Hali Sportowej przy ul. Pola. Nasza drużyna KPS Stalpro Joker Powiat Pilski podejmować będzie WKS Sobieski Arena Żagań. Wstęp wolny, w trakcie meczu przewidziano niespodzianki dla kibiców.
- Zapraszam serdecznie na to spotkanie, czekają nas wielkie sportowe emocje. Mamy w końcu w Pile, wspaniałą halę, która przez naszych poprzedników pozostawała tylko na etapie obietnic oraz ambitną drużynę pod wodzą szkoleniowca kadry Polski U-21 Daniela Plińskiego, z którą wywalczył ostatnio brązowy medal Mistrzostw Świata. Mamy ponadto zaplecze młodych zawodników z Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej. Jest więc potencjał by na nowo budować w Pile, historię siatkówki na najwyższym poziomie – mówi starosta pilski Eligiusz Komarowski.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania