11 lutego odbyło się pierwsze posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy nowej kadencji.
Powiatowa Rada Rynku Pracy to organ opiniodawczo-doradczy starosty. Jej członkami są przedstawiciele organizacji pracodawców, związków zawodowych i społeczno-zawodowych oraz instytucji zajmujących się problematyką rynku pracy.
Powiatową Radę Rynku Pracy powołuje starosta. - Rada stanowi platformę dialogu i współpracy, która jest kluczowa dla skutecznego reagowania na wyzwania, jakie stoją przed lokalnym rynkiem pracy. Jestem przekonany, że nowa Rada, dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu jej członków, wniesie cenne inicjatywy, które przyczynią się do rozwoju naszego powiatu i poprawy jakości życia mieszkańców - mówi starosta pilski Rafał Zdzierela.
- To dla mnie zaszczyt i odpowiedzialność, że będę przewodniczył Powiatowej Radzie Rynku Pracy. Wierzę, że wspólnie z tak kompetentnymi ekspertami, uda nam się skutecznie działać na rzecz wzmocnienia lokalnej gospodarki i tworzenia nowych możliwości zatrudnienia – mówi dr Michał Bania, przewodniczący PRRP w Pile.
Skład Powiatowej Rady Rynku Pracy:
dr Michał Bania - ANS im. Stanisława Staszica – przewodniczący,
Małgorzata Krüger - Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych Województwa Wielkopolskiego, wiceprzewodnicząca,
Adam Dopierała - Zarząd Regionu Wielkopolska NSZZ „Solidarność” Oddział Piła,
Zbigniew Ryczek - Forum Gospodarcze Związek Pracodawców Północnej Wielkopolski Lewiatan,
Katarzyna Jeleń-Wojciechowska - Wielkopolska Izba Rzemieślnicza w Poznaniu,
Piotr Skowiera - Wielkopolska Izba Rolnicza,
Mariusz Tomaszewski - Fundacja Gospodarcza Północnej Wielkopolski,
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania