Przed siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 w Pile KP PSP, Stefan Kowal, wicestarosta pilski oraz Maciej Kazek, radny Rady Powiatu w Pile, członek Zarządu, przekazali włodarzom gmin z powiatu pilskiego trzy łodzie, które trafią do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych. Wartość przekazanego sprzętu to blisko 50 tys. zł.
Łódź motorową otrzymała OSP Ratownictwo Wodne w Pile. W jej przekazaniu uczestniczył Paweł Jarczak, zastępca prezydenta Piły oraz prezes OSP RW Leszek Szweda. - Dziękujemy. To bardzo potrzebny sprzęt do ratowania ludzkiego życia. lepiej jednak, aby nigdy nie musiał być używany, a czekał jedynie w gotowości - przyznał zastępca prezydenta Piły.
Jedną łódź wiosłową otrzymała OSP Dźwierszno. Odebrał ją Robert Biskupiak, burmistrz Łobżenicy i prezes OSP Dźwierszno Tomasz Henke. Łódź będzie pomocna strażakom w akcjach ratunkowych na jeziorze Stryjewo.
Druga łódź wiosłowa trafiła do Gminy Wysoka do OSP Stare. Przy jej przekazaniu obecny był Artur Kłysz, burmistrz Wysokiej oraz prezes OSP Stare Arkadiusz Wiśniewski. Łódź będzie wykorzystana do działań na j. Starskim i Wapieńskim.
Łodzie zostały przekazane z powiatowego magazynu przeciwpowodziowego, o czym zdecydowali radni Rady Powiatu na wrześniowej sesji. - Łodzie będą teraz lepiej wykorzystane w gminach - dodał Stefan Kowal, wicestarosta.
Jednostki OSP, do których trafiły, zostały wybrane zgodnie z sugestiami Komendanta Powiatowego Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile mł. bryg. Pawła Kamińskiego. - Na pewno przydadzą się naszym druhom i wzmocnią bezpieczeństwo mieszkańców - podsumował.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania