Puchar zostaje w Powiecie Pilskim! W meczu, który odbył się 4 października na stadionie przy Okrzei w Pile drużyna Powiatu Pilskiego pokonała drużynę Miasta Piły 2:0. Bramki strzelili: Maciej Szymański, nauczyciel wychowania fizycznego w Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile i Przemysław Pochylski, etatowy członek Zarządu Powiatu w Pile.
Dwa lat temu reprezentacja Powiatu Pilskiego pokonała drużynę Miasta Piły 4:2. I to u nas był puchar, a jako zwycięzca poprzedniego meczu byliśmy gospodarzem kolejnego spotkania. Tym razem udało nam się wygrać 2:0. W czwartkowe popołudnie pogoda dopisała. Mecz był zacięty, a zwodnicy obu drużyn dali z siebie wszystko. Kapitanem reprezentacji Powiatu był starosta pilski Eligiusz Komarowski, drużyny Miasta Beata Dudzińska, wiceprezydent Piły. - Nie wynik dzisiaj jest najważniejszy – podkreślał starosta pilski Eligiusz Komarowski przed meczem. – Poprzez rywalizację sportową chcemy się zintegrować i pomóc, ponieważ głównym celem tego pojedynku jest zbiórka na wsparcie budowy stacjonarnego hospicjum w Pile. A po meczu: - Bardzo się cieszę, że wygraliśmy. Gratuluję jednak obu drużynom. Walka była zacięta i fair play – powiedział. Mecz trwał w sumie 60 minut. Jednak pierwsza odsłona zakończyła się bezbramkowym remisem. Wszystko zmieniło się w drugiej połowie. Jako pierwszy na listę strzelców wpisał się wuefista z "Gastronomika" Maciej Szymański. Kiedy wydawało się, że to będzie już końcowy wynik, w ostatniej minucie meczu wygraną przypieczętował Przemysław Pochylski, etatowy członek Zarządu Powiatu w Pile, strzelając drugą bramkę. Wydarzeniu towarzyszyła sportowa rywalizacja. Ale najważniejsze była pomoc na hospicjum, a przy okazji dobra zabawa.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania