Powiat Pilski został uhonorowany nagrodą Grand Prix Lider Rozwoju Regionalnego 2020/2021.
Nagrodę odebrał starosta pilski Eligiusz Komarowski wraz z Przewodniczącym Rady Powiatu w Pile Kazimierzem Wasiakiem podczas VIII Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości, który odbył się w dniach 5-7 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Jest to nagroda Polskiej Agencji Przedsiębiorczości oraz redakcji „Biznes Plus” Gazety Wyborczej i "Forum Przedsiębiorczości" Magazynu Forbes.
Tytuł Lider Rozwoju Regionalnego przyznawany jest firmom i samorządom działającym dla dobra lokalnej społeczności, skutecznie pozyskującym fundusze unijne na inwestycje oraz realizującym je sprawnie i szybko, nie zapominającym przy tym o wielu innych potrzebach mieszkańców.
- Jestem dumny, że Powiat Pilski znalazł się w gronie wyróżnionych samorządów, a pozytywne zmiany jakie u nas zachodzą, zauważane są na arenie ogólnopolskiej. Nagroda, którą otrzymaliśmy to nie tylko powód do satysfakcji, ale tak naprawdę jest to jedna z form podziękowania dla moich współpracowników, bez których nie byłoby tego sukcesu – mówi starosta Eligiusz Komarowski.
Podczas VIII Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości starosta pilski Eligiusz Komarowski był też prelegentem panelu nt. perspektyw rozwoju samorządu, w którym uczestniczyli również m.in. prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak i Katarzyna Szumielewicz z Dyrekcji Generalnej ds. Polityki Regionalnej i Miejskiej (DG REGIO) z Komisji Europejskiej.
VIII Polski Kongres Przedsiębiorczości to największe mobilne wydarzenie gospodarcze w Polsce, w którym uczestniczą przedstawiciele świata nauki, biznesu, samorządu, parlamentarzystów oraz administracji rządowej.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania