Ponad 850 uczestników wzięło udział w XVII Biegu Niepodległości, który 11 listopada odbył się w Pile.
To było pięknie uczczone Święto Niepodległości, podczas którego o godz. 12.00 na stadionie przy Okrzei w Pile setki osób wspólnie z przedstawicielami władz samorządowych odśpiewało Mazurka Dąbrowskiego. Sportowa atmosfera, biało-czerwone flagi i elementy strojów podkreśliły wyjątkowość tego dnia.
Tradycyjnie jako pierwszy odbył się Marsz Nordic Walking. Na starcie stanęło ponad 50 uczestników. Kijkarze mieli do pokonania 6 okrążeń bieżni, łącznie 2,4 km. Konkurencje tę wygrali: Krzysztof Pyrek z Wałcza i Joanna Jaroszewicz również z Wałcza.
Po kijkarzach wystartowały dzieci. Na starcie stanęło ponad 300 zawodników w różnym wieku. Jedni z rodzicami, drudzy pobiegli sami. Do pokonania mieli 400 metrów, jedno okrążenie. Wszyscy otrzymali pamiątkowe medale.
Bieg Główny zgromadził ponad 500 uczestników. Zawodnicy ruszyli ze stadionu na ulice Piły, do pokonania mieli 6,3 km. Bieg wygrał Jakub Kulpa z Piły, w kategorii kobiet najszybsza była Paulina Sienkiewicz-Gadzikowska z Piły.
Pamiątkowe medale dla wszystkich uczestników oraz puchary dla zwycięzców wręczali: Rafał Zdzierela, starosta pilski, Kazimierz Sulima, etatowy członek Zarządu Powiatu, Daria Lubońska, członek Zarządu Powiatu, w imieniu radnych Rady Powiatu w Pile Małgorzata Karwacka, przewodnicząca. Do wspólnego odśpiewania hymnu razem z mieszkańcami dołączył także Jacek Bogusławski, Członek Zarządu Województwa Wielkopolskiego.
Gratulujemy wszystkim uczestnikom i dziękujemy za tak liczny udział we wspólnych obchodach Święta Niepodległości.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania