Oddaj swój głos! Od dzisiaj - 22 lipca do 8 września - można głosować na projekty w Pilskim Budżecie Obywatelskim 2025.
62 projekty o łącznej wartości 11,6 mln zł, 5 głosów do oddania i 3 miliony do zagospodarowania. Tak w skrócie można opisać ostatni etap budżetu obywatelskiego w Pile - głosowanie.
Pilanie na wybór swoich zadań będą mieli 49 dni. Głosowanie rozpoczęła się dzisiaj, w poniedziałek (22 lipca) i potrwa do 8 września. Na liście projektów biorących udział w konsultacjach są place zabaw, chodniki, drogi, parkingi, infrastruktura sportowa i rekreacyjna, wybiegi dla psów, defibrylatory i mural. Wszystkie zadania są już dostępne na portalu konsultacyjnym, kliknij TUTAJ.
- Dziękuję wszystkim osobom, które wykazały się aktywnością i zgłosiły swoje propozycje. Cieszę się, że chcecie Państwo brać udział we wspólnym zmienianiu miasta – mówi Paweł Jarczak, zastępca prezydenta Piły.
Głosować może każdy pilanin. Do wyboru są dwie formy. Pierwsza to elektroniczna, do której bardzo zachęcamy. Aby to zrobić wystarczy wejść na portal konsultacyjny wpisać swoje imię i nazwisko oraz sumę cyfr z numeru PESEL. Po właściwym wpisaniu tych danych przechodzimy do wyboru 5 zadań.
Drugą formą jest głosowanie tradycyjne, które polega na wypełnieniu karty do głosowania i dostarczeniu jej do Urzędu Miasta Piły, Biura Obsługi MZK przy al. Piastów lub jednej z filii Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej.
O tym, które zadania będę cieszyły się największą popularnością wśród mieszkańców dowiemy się w październiku.
Przypominamy: każdy pilanin może głosować 1 raz, maksymalnie na 5 wybranych przez siebie projektów.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania