15 kwietnia odbyła się pierwsza sesja Młodzieżowej Rady Powiatu w Pile I kadencji. Posiedzenie otworzył Kazimierz Wasiak, przewodniczący Rady Powiatu w Pile. Rada liczy 11 radnych, a wybory odbyły się na początku tego roku w szkołach ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Pilski. Kadencja Rady trwa 2 lata. Celem powołania Młodzieżowej Rady Powiatu w Pile jest przede wszystkim popularyzowanie idei samorządności wśród młodych ludzi, aby angażowali się oni w sprawy zwłaszcza dla nich istotne.
Podczas pierwszych obrad nowi radni złożyli ślubowanie i wybrali Prezydium Rady: Maja Świderska – przewodnicząca, Andrzej Rewoliński – wiceprzewodniczący, Jan Bartoszek – sekretarz.
W obradach uczestniczyli także Eligiusz Komarowski, starosta pilski oraz Arkadiusz Kubich, wicestarosta. Po obradach starosta zaprosił młodych radnych do gabinetu i życzył im powodzenia i entuzjazmu w działaniu dla dobra młodego pokolenia.
Skład Młodzieżowej Rady Powiatu w Pile I kadencji: Jan Bartoszek Bartosz Hermann Agata Klawiter Bartosz Makar Dominik Musiej Patryk Och Karol Pawłowski Andrzej Rewoliński Krystian Sarnowski Maja Świderska Maria Anna Wójcik.
Do zadań młodzieżowej rady powiatu należy w szczególności: 1) opiniowanie projektów uchwał dotyczących młodzieży; 2) udział w opracowaniu działań strategicznych powiatu na rzecz młodzieży; 3) monitorowanie realizacji dokumentów strategicznych powiatu na rzecz młodzieży; 4) podejmowanie działań na rzecz młodzieży, w szczególności w zakresie edukacji obywatelskiej, na zasadach określonych przez radę powiatu.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania