Powiatowy Urząd Pracy w Pile będzie realizował nowe dotacje dla firm w związku z COVID-19. Nabór wniosków rusza 1 stycznia 2022 roku, wyłącznie elektronicznie przez platformę praca.gov.pl
O dotację jednorazową na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mogą ubiegać się przedsiębiorcy prowadzący mikro i małe przedsiębiorstwa, którzy:
- na dzień 31 marca 2021r. prowadzili - jako rodzaj przeważającej działalności - działalność gospodarczą oznaczoną kodami Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007:
56.30.Z – przygotowywanie i podawanie napojów (podklasa ta obejmuje, m.in. dyskoteki serwujące głównie napoje),
93.29.A – działalność pokojów zagadek, domów strachu, miejsc do tańczenia i w zakresie innych form rozrywki lub rekreacji organizowanych w pomieszczeniach lub w innych miejscach o zamkniętej przestrzeni,
93.29.Z – pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna,
odnotowali spadek przychodu z działalności o co najmniej 40% w grudniu 2021r. w stosunku do przychodu uzyskanego w lutym 2020r. lub we wrześniu 2020r. lub w grudniu 2020r. lub w listopadzie 2021r.,
nie mieli zawieszonej działalności gospodarczej na okres obejmujący dzień 31 marca 2021r.,
nie mają zawieszonej działalności na dzień złożenia wniosku.
Maksymalna kwota dotacji – 5.000,00 zł. Termin składania wniosków – od 1 stycznia 2022r. do 15 kwietnia 2022r. wyłącznie elektronicznie przez platformę praca.gov.pl (z podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym). Dysponowana kwota środków- 400 tys. zł. Szczegółowe informacje - strona internetowa PUP w Pile: pila.praca.gov.pl w zakładce „Aktualności”.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania