Nie daj szansy AIDS!

Data: 27-11-2012    Drukuj     Udostępnij     Udostępnij

Nie daj szansy AIDS!

O AIDS, bezlitosnej chorobie, która pochłonęła miliony istnień, napisano tomy. Niestety, mimo że coraz więcej o niej wiadomo, wciąż nie udało się jej pokonać. Przed kilkoma dniami w siedzibie pilskiego Starostwa odbyła się skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych Olimpiada wiedzy o HIV/AIDS. Wydarzenie zorganizowały: Powiat Pilski oraz Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna. Uroczyste podsumowanie konkursu odbędzie się we wtorek, 4 grudnia o godz. 10:00 w Regionalnym Centrum Kultury – Fabryka Emocji w Pile.



Najlepsza w powiatowym etapie Olimpiady okazała się Edyta Rajek z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Pile. W drużynowym współzawodnictwie zwyciężyła „Budowlanka”, wyprzedzając dwie inne pilskie placówki: Zespół Szkół im. S. Staszica oraz I Liceum Ogólnokształcące im. M. Skłodowskiej – Curie. Poniżej prezentujemy wyniki uzyskane przez najlepszą dziesiątkę (w konkursie wzięło udział 37 uczniów) oraz klasyfikację szkół:


Uczniowie

1. Edyta Rajek (ZSP nr 3 w Pile) - 47 pkt.
2. Aneta Arendt (ZS im. S. Staszica w Pile) - 44,5 pkt.
3. Karolina Bogucka (ZSP nr 3 w Pile), Magdalena Szpot (ZSP w Wyrzysku) i Agata Stadnik (ZS im. S. Staszica w Pile) - po 44 pkt.
4. Joanna Bednarek (ZS im. S. Staszica w Pile) - 43 pkt.
5. Marcin Falkowski (I LO w Pile) - 42 pkt.
6. Marta Kępczyńska (ZSP nr 3 w Pile) i Eryka Mrotek (ZSP w Łobżenicy) - po 41,5 pkt.
7. Katarzyna Mrotek (I LO w Pile) - 40,5 pkt.
8. Dagmara Góra (ZSE w Pile) - 39,5 pkt.
9. Marta Kądziela (LOTS w Pile) i Natalia Kalas (ZSE w Pile) - po 38,5 pkt.
10. Wojciech Warpiński (ZS CKR w Brzostowie) - 37 pkt.


Szkoły

1. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Pile - 132,5 pkt.
2. Zespół Szkół im. S. Staszica w Pile - 131,5 pkt.
3. I Liceum Ogólnokształcące w Pile - 116 pkt.
4. Zespół Szkół Ekonomicznych w Pile - 109,5 pkt.
4. Liceum Ogólnokształcące Towarzystwa Salezjańskiego w Pile - 109,5 pkt.
5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łobżenicy - 101,5 pkt.
6. Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile - 98,5 pkt.
7. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Pile - 95 pkt.
8. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Wyrzysku - 94,5 pkt.
9. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Brzostowie - 92,5 pkt.
10. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Pile - 85 pkt.
11. Centrum Kształcenia Nauka w Pile - 43,5 pkt.
12. Zespół Szkół Techniczno – Rolniczych w Nieżychowie - 38 pkt.

Zapisz się na newsletter
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej

Zarządzaj plikami cookies

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony. Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.

Preferencyjne pliki cookies

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej, np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Statystyczne pliki cookies

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo. Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych. Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania