Komunikat Starosty Pilskiego Eligiusza Komarowskiego z 22.06.2020 r.
Sytuacja epidemiczna w gminach powiatu pilskiego. -Przede wszystkim nie przybyła nam żadna nowa osoba zakażona koronawirusem.W tej chwili mamy jednego mieszkańca, który jest zakażony i przebywa izolatorium w Poznaniu. Obecnie 69 osób jest objętych kwarantanną. W przypadku 63 osób tym powodem jest przekroczenie granicy, najwięcej w Pile – 35 osób. W tej chwili mamy przebadanych na koronawirusa ponad 3100 osób - informuje.
Dotychczasowe WYNIKI badań w punkcie DRIV TRHU w Pile: Przebadano łącznie 969 osób 955 wyników negatywnych, 11 próbek jest w oczekiwaniu na wynik, a 3 wymazy sa do ponownego pobrania, są mało czytelne. Przypominamy o noszeniu maseczek w sklepach, szpitalach, przychodniach, w środkach transportu publicznego, kościołach, urzędach – interesanci. Na otwartych przestrzeniach przypominamy o zachowaniu dystansu.
Pomoc dla przedsiębiorców Zachęcamy przedsiębiorców, by zgłaszali się do Powiatowego Urzędu Pracy o pomoc finansową w ramach tarczy antykryzysowej: Naprawdę warto. Mamy np. już ponad 5 tysięcy przyznanych pożyczek na ponad 30 mln 160 tys. zł. A w sumie pozyskaliśmy 50 mln zł. Kontakt: pila.praca.gov.pl
Wraca normalność W miniony weekend nad Zalewem Koszyckim odbyły się zawody spławikowe. Starosta gratulował zwycięzcom chwali również organizatorów za zachowanie rygorów sanitarnych.
Uwaga na burze Coraz częściej w ostatnich dniach pojawiają się nawałnice. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej praktycznie każdego dnia ostrzega o intensywnych opadach i burzach. Dzisiaj również. Apelujemy, aby mieszkańcy zabezpieczali swoje posesje przed zalaniem.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania