Kiedyś był pochód, dziś mamy bieg. Tak od kilku sezonów wygląda pierwszy dzień maja w stolicy powiatu pilskiego. Klub Biegowy 4RUN Team Piła zorganizował szóstą edycję Ćwierćmaratonu Muzycznego. Bieg główny ukończyło aż 570 biegaczy, w tym 206 kobiet. Zanim jednak rozpoczął się radosny przemarsz w stronę startu, organizatorzy zadbali o inne ruchowe atrakcje: sztafetę biznesową (zwycięzcą okazał się PHILIPS) i bieg dla najmłodszych.
Jak zwykle, wyścig na dystansie dziesięciu i pół kilometra został ciepło przyjęty przez mieszkańców, którzy głośno wspierali swoich faworytów. W gronie kibiców był również Eligiusz Komarowski, starosta pilski i jednocześnie honorowy patron Ćwierćmaratonu: - Świetne wydarzenie, wspaniałe emocje. Powiat Pilski po raz kolejny z radością wspiera tę imprezę, godnie promującą północną Wielkopolskę daleko poza jej granicami. Gratuluję wszystkim uczestnikom. Wielu zawodników nie oszczędzało się w sobotę podczas Biegu Papieskiego, a dziś, zaledwie dwa dni później, znów dają z siebie wszystko. Brawo!
Pierwszy linię mety minął Krzysztof Szymanowski z Kościana (czas: 31:35), który wyprzedził Łukasza Wirkusa z Lipnicy (32:07) i Kamila Linkę z Chrustowa (33:13). Wśród pań bezkonkurencyjna okazała się Antonina Rychter ze Szczecinka (38:55), za którą uplasowały się dwie pilanki: Sara Gawlak (40:12) i Ewelina Poterała (40:47).
Sezon biegowy ma to do siebie, że nigdy się nie kończy. Korzystając z okazji, szczególnie serdecznie zapraszamy na trzeci odcinek serialu pod nazwą „Biegaj z nami 2017”. Do zobaczenia 21 maja w Łobżenicy!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania