Pod honorowym patronatem starosty pilskiego Eligiusza Komarowskiego i burmistrza Ujścia Romana Wroteckiego odbył się IX Konkurs Wiedzy „Mały Geniusz”. Tak jak poprzednie edycje, również i tę przygotowała Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ujściu z dyrektorem placówki, Markiem Kamińskim na czele. Jej adresatami są uczniowie klas IV- VI z całego powiatu.
Wszystko zaczęło się od eliminacji szkolnych, w których wzięło udział 276 uczniów. Ich zwycięzcy awansowali do ostatecznej rozgrywki, którą przeprowadzono w Ujściu. Zmagania odbyły się w dwóch miejscach: Szkole Podstawowej i Ujskim Domu Kultury. Po pasjonującym, kilkugodzinnym współzawodnictwie, poznaliśmy zwycięzcę. Został nim Marcin Łukasiewicz ze Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Pile, który wyprzedził Wiktora Hoffmanna ze Szkoły Podstawowej w Wysokiej i Oskara Kośmidra z pilskiej „Siódemki”. Czwartą pozycję zajęła Julia Kijek z SP nr 12 w Pile.
- Serdecznie dziękuję za zaproszenie na finał konkursu. To dla mnie zaszczyt, że mogłem uczestniczyć w zmaganiach uczniów i podziwiać ich imponującą wiedzę. Uczestnicy równie dobrze odpowiadali na pytania z zakresu matematyki, informatyki i języka angielskiego co z muzyki, czy sportu. Liczę, że spotkamy się za rok, podczas kolejnej edycji – powiedział Stefan Piechocki, wicestarosta pilski.
Wyniki finału:
1. Marcin Łukasiewicz STO Piła
2. Wiktor Hoffmann SP im. Stefama Wyszyńskiego w Wysokiej
3. Oskar Kośmider SP 7 Piła
4. Julia Kijek SP 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Pile
5. Antonina Wawrzyniak SP im. Powstańcców Wlkp. w Wyrzysku
6. Małgorzata Tyrańska SP im. Jana Pawła II w Ujściu
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania