W Starostwie Powiatowym w Pile 6 listopada odbył się Konwent Samorządowy poświęcony przyszłości i rozwojowi Stowarzyszenia „Partnerstwa dla rozwoju Krajny”. Udział w nim wzięli przedstawiciele samorządów, wójtowie i burmistrzowie miast i gmin oraz przedstawiciele powiatów należących do „Partnerstwa dla Rozwoju Krajny”. Uczestniczyli w nim także doradcy ze Związku Miast Polskich oraz Fundacji Funduszu Współpracy. W konwencie wziął udział Arkadiusz Kubich, wicestarosta pilski, jako przedstawiciel Powiatu Pilskiego, który jest członkiem Partnerstwa oraz radny Rady Powiatu w Pile Krzysztof Stepnowski.
W ramach konwentu odbyło się także szkolenie dla włodarzy i członków grupy roboczej „Partnerstwa dla rozwoju Krajny”, obejmujące kwestie formalno- prawne dotyczące prowadzenia stowarzyszenia.
Przypomnijmy, że do „Partnerstwo dla Rozwoju Krajny” należą samorządy Powiatu Pilskiego i Powiatu Złotowskiego oraz gminy: Wysoka, Białośliwie, Miasteczko Krajeńskie, Wyrzysk, Łobżenica oraz Zakrzewo, Lipka.
Celem działania Partnerstwa jest rozwój gospodarczy, turystyki, oświaty, usług społecznych, w ochronie zdrowia oraz dbanie o kulturę i tradycję regionu Krajna. Powstała już koncepcja budowy ścieżek rowerowych o łącznej długości 140 km na terenie powiatu pilskiego i powiatu złotowskiego w ramach Partnerstwa dla Rozwoju Krajny, które otrzymało również certyfikat za udział w nowatorskim projekcie Centrum Wsparcia Doradczego.
Niedawno zakończyła się realizacja ważnego projektu „Krajna kolorem malowana”, w ramach którego odbyły się warsztaty inspirowane tradycyjną kulturą ludową powiatu pilskiego i złotowskiego, pokazy mody krajeńskiej oraz liczne wystawy.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania