Dzień Świętego Huberta to szczególna chwila dla osób związanych z myślistwem, ale również z leśnictwem i jeździectwem. Motywem przewodnim tegorocznych obchodów było w naszym regionie 40-lecie Pilskiej Organizacji Łowieckiej. Obecnie jubilat zrzesza niemal 2800 członków.
Uroczystość rozpoczęła msza święta w kościele p.w. Najświętszej Maryi Panny Wspomożenia Wiernych w Pile. Po jej zakończeniu przyszedł czas na okolicznościową akademię, która odbyła się w Regionalnym Centrum Kultury. Jednym z mecenasów wyjątkowej gali oraz jubileuszowego wydawnictwa był Henryk Stokłosa, radny Rady Powiatu w Pile i zarazem wiceprezes Okręgowej Rady Łowieckiej.
Za jedno z podstawowych działań członkowie Rady i Zarządu Polskiego Związku Łowieckiego w Pile przyjęli informowanie mieszkańców o gospodarczym znaczeniu łowiectwa, a także popularyzowanie jego rekreacyjnych, kulturotwórczych i wychowawczych walorów. W tym celu Związek organizuje wiele imprez, a także szerzy współpracę ze szkołami. Dzięki zaangażowaniu licznego grona osób, społeczna świadomość, zwłaszcza w dziedzinie ochrony zwierzyny, rośnie w szybkim tempie.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony. Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej, np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo. Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych. Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania