Kilkanaście tygodni temu w biuletynie informacji publicznej gminy Piła ukazał się wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia dotyczący części obiektów byłej strzelnicy Tarcza (Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza w Pile).
Przypominamy, że ten zmodernizowany kilka lat temu za kwotę 10 milionów złotych obiekt od 2 lat nie funkcjonuje, a część wyposażenia strzelnic wysprzedano. W komunikatach z 2018 roku Prezydent Miasta Piły informował, iż strzelnica przestaje działać, a teren zostanie przekazany Szkole Policji w Pile.
Po blisko 2 latach okazało się, że Szkoła Policji nie przejęła obiektu. W zamian uruchomiono procedury związane z wydzierżawieniem tego obiektu.
W oficjalnym wykazie nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia Prezydent Miasta Piła określił, że obiekty te zamierza wydzierżawić na prowadzenie działalności gospodarczej związanej ze strzelectwem sportowym na okres 20 lat. Stawkę wywoławczą miesięcznego czynszu dzierżawnego określono na 3 400, 00 zł miesięcznie +Vat. Na przestrzeni 20 lat dawałoby to wpływy z tytułu czynszu dzierżawnego do budżetu miasta 700-800 tysięcy zł.
W trosce o to, by ten historyczny obiekt pozostał w rękach podmiotu publicznego Powiat Pilski wystąpił do Prezydenta Miasta Piła o nieodpłatne przejęcie przeznaczonych do wydzierżawienia nieruchomości.
Gwarantował przy tym uruchomienie na nowo obiektu i udostępnienie go społeczeństwu oraz działającym stowarzyszeniom tak jak uczynił to chociażby w przypadku Stadionu Powiatowego przy ulicy Okrzei w Pile.
W toku negocjacji Powiat Pilski rozumiejąc trudną sytuację finansową gminy Piła wyraził wolę przejęcia obiektu za kwotę do 4 milionów złotych.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania