W budowanej hali sportowej przy ul. Pola w Pile pojawiły się już przeszklenia na frontowej ścianie budynku, kładzione są wewnętrzne tynki, posadzki. Na ścianach zewnętrznych - styropian, stanowiący warstwę izolacyjną. Potem ściany będą tynkowane.
Pod koniec września zakończono prace związane z poszyciem dachu oraz wentylacją hali. Trwał montaż instalacji elektrycznej wewnątrz budynku i oświetlenia elewacji. Budowa hali to jedna z najważniejszych inwestycji Powiatu Pilskiego w bieżącym roku. Całkowity koszt inwestycji to ponad 15 mln zł. Przypomnę, że Powiat Pilski pozyskał na jej budowę 6 mln zł dotacji z Ministerstwa Sportu, dzięki temu, że obiekt został wpisany do „Rządowego programu inwestycji o szczególnym znaczeniu dla sportu”. Pozostałe ponad 9 mln zł zabezpieczono w budżecie powiatu.
- O tej inwestycji nasi poprzednicy mówili od ponad 20 lat. Dopiero obecnemu Zarządowie Powiatu w Pile, dzieki wsparciu pilskich parlamentarzystów udało się doprowadzić do jej realizacji. To dla mnie osobiście ogromna satysfakcja - mówi Eligiusz Komarowski, starosta pilski.
Z nowej hali korzystać będą przede wszystkim uczniowie Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego i I LO w Pile oraz pozostałych szkół. Będzie dostępna także dla mieszkańców powiatu. Finał prac coraz bliżej, na początku przyszłego roku hala będzie gotowa. Obiekt będzie miał wielofunkcyjne boiska o łącznej powierzchni 50mx30 m, ponad 200 miejsc na widowni, zaplecze socjalne, szatnie, toalety, miejsca parkingowe. Rozgrywane będą tu mecze w trzech podstawowych dyscyplinach: piłka siatkowa, piłka ręczna i koszykówka.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania