W Pile trwa rywalizacja młodych siatkarzy w ramach ćwierćfinału mistrzostw Polski juniorów. Dzięki odniesionemu niedawno błyskotliwemu zwycięstwu w finałach wojewódzkich , przywilej organizacji turnieju otrzymał Uczniowski Klub Sportowy SMS Joker Piła. Wszystkie mecze odbywają się w hali przy ulicy Bydgoskiej.
Oprócz gospodarzy, w zawodach biorą udział: KS Błękitni Ropczyce, Norwid Częstochowa (grupa A) oraz UMKS Kęczanin Kęty, SMS Ostrowiec Świętokrzyski i MUKS Ikar Legnica (grupa B). Drużyny uczestniczące w ćwierćfinałach są zatem z całego kraju, konkurencja jest więc spora. Wsparcie kibiców z pewnością przyda się naszym chłopakom.
Wczoraj po południu pilanie podejmowali zespół Błękitnych z Ropczyc. Gospodarzy dopingował między innymi Eligiusz Komarowski, starosta pilski.Zmobilizowani siatkarze z Piły nie dali szans swoim przeciwnikom, wygrywając 3:0 (16,19,20). Po zakończeniu widowiska z udziałem Jokera, o punkty walczyli również zawodnicy z Kęt i Ostrowca. Po tie-breaku wygrali ci pierwsi.
Plan kolejnych gier przedstawia się następująco: - piątek, 16 lutego: godz. 10:00 - Błękitni Ropczyce – Norwid Częstochowa godz. 12:00 - SMS Ostrowiec Świętokrzyski – MUKS Ikar Legnica godz. 16:00 - UKS SMS Joker Piła – Norwid Częstochowa godz. 18:00 - Kęczanin Kęty – MUKS Ikar Legnica
- sobota, 17 lutego: godz. 10:00 - mecz o piąte miejsce (najsłabsze zespoły obu grup) godz. 16:00 - zwycięzca grupy A – drugi zespół grupy B godz. 18:00 - drugi zespół grupy A – zwycięzca grupy B
- niedziela, 18 lutego: godz. 10:00 - drugi zespół grupy A – drugi zespół grupy B godz. 12:00 - zwycięzca grupy A – zwycięzca grupy B
Zapraszamy do hali przy Bydgoskiej. Wstęp na wszystkie mecze jest bezpłatny!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania