Zarządzeniem starosty pilskiego Franciszka Tamasa biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Pile od 18 stycznia 2016r. będzie czynne codziennie. Zmiana ma ułatwić dostęp mieszkańców do porad rzecznika.
Do tej pory biuro rzecznika konsumentów w Pile czynne było trzy razy w tygodniu. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom mieszkańców, starosta wydał zarządzenie, na mocy którego z porad Powiatowego Rzecznika Konsumentów od 18 stycznia br. będzie można korzystać codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Pile tj. od 7.30 do 15.30.
Przypominamy, iż Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje w budynku Starostwa Powiatowego w Pile przy al. Niepodległości 33/35, pokój 115, tel. 67 210 93 95, e-mail: rzecznik.konsumentow@powiat.pila.pl.
Agnieszka Matusiak