W sobotę 7 kwietnia wystartuje Papieski Bieg Przełajowy na trasie Skrzatusz-Stara Łubianka. Rozpocznie on tegoroczny cykl „Biegaj z nami”, któremu patronuje starosta pilski Eligiusz Komarowski.
Dzieje wspólnego biegania na trasie Skrzatusz-Stara Łubianka sięgają 4 kwietnia 2009 roku. Właśnie wtedy, odbył się pierwszy Papieski Bieg Przełajowy, poświęcony pamięci Jana Pawła II. Jak pokazuje historia, wiosenny wyścig po gminie Szydłowo przyjął się na dobre. 7 kwietnia czeka nas jubileuszowa, dziesiąta edycja tego wydarzenia!
Bieg Papieski rozpocznie tegoroczny cykl „Biegaj z nami”. Zgodnie z kilkuletnią tradycją, składa się on z dziesięciu etapów i zahacza o każdą gminę naszego powiatu. Szydłowo uruchomi biegową machinę, która zatrzyma się dopiero w listopadzie. Kwietniowa impreza zainauguruje też skromniejsze, ale również bardzo popularne Biegowe Grand Prix Gminy Szydłowo (przewidziane są trzy etapy).
Uwaga zawodnicy: Do startu w Papieskim Biegu Przełajowym, podobnie jak do marszu Nordic Walking, bo kijkarzy też nie zabraknie, można jeszcze dołączyć. Wprawdzie zapisy w internecie zostały już zamknięte, ale można się zapisać jeszcze w sobotę, tuż przed startem w Biurze Zawodów, które będzie czynne od 9:30 do 11:00. Wpisowe w dniu imprezy wynosi 50 złotych.
Program: 9:30 – 11:00 – wydawanie numerów, zapisy (Biuro zawodów w Skrzatuszu – sala wiejska) 10:00 – Biegi towarzyszące dla dzieci (boisko przy szkole w Starej Łubiance) 12:00 – Start do biegu na trasie Skrzatusz-Stara Łubianka (dystans: około 9 km) Około 13:30 – Sztafeta Gmin (boisko przy szkole w Starej Łubiance) Około 14:00 – wręczenie nagród Do wspólnej zabawy zaprasza Stowarzyszenie Biegaczy Gminy Szydłowo.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania