Urząd Komunikacji Elektronicznej zajmuje się obecnie weryfikacją i aktualizacją danych zawartych w tzw. „mapach popytu” w zakresie dostępu do usług telefonii stacjonarnej oraz internetu szerokopasmowego. Dane te są dostępne na stronie internetowej: www.mapa.uke.gov.pl. W związku z prowadzonymi pracami, Prezes Urzędu zwrócił się do wojewodów, a za ich pośrednictwem do starostów i prezydentów o rozpowszechnienie specjalnej ankiety wśród mieszkańców. Wypełnienie ankiety przez jak największą grupę osób pomoże Prezesowi UKE na skuteczniejsze działania na obszarach zagrożonych wykluczeniem cyfrowym.
Ankieta jest dostępna na stronach internetowych Urzędu (www.uke.gov.pl) oraz Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (http://wzk.poznan.uw.gov.pl/?q=node/5). Na stronie Urzędu Komunikacji Elektronicznej ankietę można wypełnić bez konieczności jej drukowania (mail: mapa@uke.gov.pl). Można też po wypełnieniu przesłać ją listownie na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony. Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej, np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo. Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych. Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania