W Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile uruchomiono nową możliwość internetowej rezerwacji wizyt. Wystarczy ściągnąć aplikację na telefon i zarezerwować termin wizyty. Wprowadzono także system kolejkowy z biletomatem.
- To kolejne udogodnienia, które wprowadziliśmy dla klientów wydziału komunikacji. System kolejkowy z biletomatem skierowany jest do osób, którey wybiorą drogę tradycyjną wizyty w wydziale komunikacji, z kolei nową aplikację wystarczy ściągnąć na telefon i zarezerwować termin wizyty, co zaoszczędzi oczekiwanie w kolejce. Jest ona łatwa w obsłudze, działa intuicyjnie – mówi Eligiusz Komarowski, starosta pilski.
Tradycyjny system kolejkowy z biletomatem działa obecnie następująco:
W holu wydziału znajduje się biletomat, wyświetlacze wielkoformatowe, wyświetlacze stanowiskowe. Biletomat umożliwia on „ustawienie się w tradycyjną kolejkę”: a) Pobranie biletu: - klient przychodzi do wydziału Komunikacji, - na automacie biletowym wybiera interesujący go temat sprawy i drukuje bilet, - na otrzymanym wydruku jest wskazany numer stanowiska obsługującego daną sprawę, liczba klientów oczekujących. b) Oczekiwanie: - na monitorach zbiorczych prezentowana jest informacja o kolejno obsługiwanych biletach, - dodatkowo Klient ma możliwość sprawdzania postępu kolejki on-line za pośrednictwem strony internetowej. c) Zaproszenie do stanowiska - Zaproszenie do stanowiska następuje poprzez wyświetlenie numeru biletu na wyświetlaczu stanowiskowym, wyświetlaczu zbiorczym oraz zapowiedź głosową.
2. Aplikacja mobilna (pobierane na smartfony z AppStore dla iphone lub googleplay dla telefonów z systemem android)
a) Pobranie biletu - Klient w aplikacji mobilnej wybiera interesującą go placówkę oraz kategorię sprawy, - na pobranym bilecie jest informacja o liczbie osób oczekujących, - Numer pobranego biletu elektronicznego pozostaje zapisany w aplikacji. b) Oczekiwanie - Klient oczekuje na wezwanie w dowolnie wybranym miejscu w placówce lub jej pobliżu np. na parkingu. (u nas ustawione jest w promieniu 250 m od punktu geolokalizacji wydziału) - w każdej chwili ma możliwość podejrzenia statusu kolejki do wybranej sprawy (w aplikacji lub za pośrednictwem strony internetowej). c) Zaproszenie do stanowiska - zaproszenie do stanowiska następuje poprzez wyświetlenie powiadomienia na urządzeniu mobilnym. - dodatkowo pobrany bilet elektroniczny jest wzywany w sposób tradycyjny (wyświetlacz zbiorczy, wyświetlacze stanowiskowe, zapowiedź głosowa).
3. Cały czas funkcjonuje rezerwacja wizyt przy użyciu „tradycyjnej” strony www pod znanym już adresem: rejestracja.powiat.pila.pl
Zakup i uruchomienie systemu kolejkowego internetowej rezerwacji wizyt z aplikacją mobilną w Wydziale Komunikacji zrealizowane zostało w ramach projektu: Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim dofinansowanego w RAMACH DZIAŁANIA 1.3 PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA WIELKOPOLSKI na lata 2021-2027. Całkowita wartość projektu wynosi: 1 094 577,00 zł Kwota dofinansowania: 766 203,90 zł Wkład własny: 328 373,10 zł.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania