Prawie pół miliona złotych w tym roku mogą wykorzystać pracodawcy z powiatu pilskiego na szkolenie swoich pracowników. Już w środę Powiatowy Urząd Pracy w Pile otwiera nabór wniosków na dofinansowanie kształcenia ustawicznego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Dla kogo dofinansowanie do szkoleń? Najważniejszym zadaniem kształcenia ustawicznego na ten rok jest szkolenie pracowników w zawodach deficytowych. Barometr tych najbardziej poszukiwanych pracowników jest dostępny na stronie PUP w Pile. Znajdziecie go: TUTAJ O dotacje mogą się również starać się pracodawcy dla pracowników pochodzących z grup zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Osoby, które przepracowały ponad 15 lat w szkodliwych warunkach, ale nie przysługuje im prawo do emerytury pomostowej oraz pracownicy powyżej 45. roku życia również zostaną objęte szczególną opieką.
Ile można zyskać z dotacji? Jeden pracownik może otrzymać z Funduszu aż 6 tysięcy złotych dofinansowania do kształcenia w ciągu roku. Pracodawca zatrudniający od 1 do 9 osób otrzyma 100% dofinansowania, powyżej 9 pracowników 80% zwrotu kosztów kształcenia. - Zachęcam wszystkich pracodawców z powiatu pilskiego o sięganie po te fundusze. Na szkoleniach finansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego zyskają wszyscy i pracownicy i pracodawcy - przekonuje starosta pilski Eligiusz Komarowski. Realizację szkoleń powinna przeprowadzić jednostka posiadająca m.in. certyfikat jakości świadczonych usług. Formularze i wnioski do pobrania ze strony internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Pile.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania