50 tabletów z bezprzewodowymi klawiaturami i bezpłatnym dostępem do Internetu trafiło do uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Pile. Mechanik znalazł się w gronie placówek, które doposażył Państwowy Instytut Badawczy NASK (Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa) będący operatorem Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. - To kolejna pomoc w postaci sprzętu do nauki zdalnej, którą otrzymali nasi uczniowie. W ubiegłym roku do liceów, techników i szkół branżowych Powiat Pilski zakupił 289 laptopów i 79 tabletów o łącznej wartości 1 mln 483 tys. zł - mówi Eligiusz Komarowski, starosta pilski. W maju do szkół trafiło 20 laptopów i 46 tabletów wartości blisko 100 tys. zł, z kolei w grudniu Powiat Pilski pozyskał ponad 1 mln 175 tys. zł dofinansowania w konkursie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego na zakup 269 laptopów i 33 tabletów, wartości 1 mln 383 tys. zł. Do ich zakupu Powiat Pilski dołożył 207 tys. zł.
Tablety, które obecnie otrzymał Zespół Szkół Technicznych w Pile, wraz z usługą mobilnego dostępu do Internetu, wyposażone są także w klawiaturę bezprzewodową z etui oraz rysik. - Tablety zostały już użyczone uczniom z technikum i szkoły branżowej I stopnia, którzy nie mieli własnego sprzętu lub mieli problemy z dostępem do Internetu. Będą mogli z nich nieodpłatanie korzystać do końca roku szkolnego – mówi Daria Szostak, Dyrektor ZST w Pile.
Szkolne Pakiety Multimedialne OSE, stanowią formę wsparcia dla szkół, realizowaną przez Ministra Cyfryzacji, w uzgodnieniu z Ministerstwem Edukacji Narodowej, za pośrednictwem NASK PIB, udzieloną w ramach projektu budowy Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania